Goed begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ziv - WaarBenJij.nu Goed begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ziv - WaarBenJij.nu

Goed begin

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2016 | Thailand, Bangkok

Ondanks dat ik niet van vliegen hou en dat dit de eerste keer is dat ik langer heb gevlogen dan 2 uur (13 uur), verliep de eerste vlucht van Schiphol naar Doha (Qatar) goed. Even de dikke man naast mij, die ook de helft van mijn stoel in beslag nam, en de snurkende man voor mij, die harder snurkte dan mijn vader wat ik overigens niet voor mogelijk achtte, wegdenken.

"Fast, fast. You MUST run, otherwise you won't catch your next flight. E3 is at the other side of the airport, hurry!" Met deze woorden werd ik warm onthaald in Doha door een stewardess nadat ze mijn ticket bekeek. Diezelfde stewardess vertelde tussen neus en lippen door dat Jes en ik niet dezelfde vlucht hadden naar Bangkok. "Oke, doei."

15 min letterlijk gesprint naar gate E3, nat van het zweet aangekomen om vervolgens 30 min te wachten voordat ik het vliegtuig in kon. Fijn. Er kon alweer een glimlach vanaf toen een Zweedse jongen riep: "Are you a fucking athlete or something?" In the pocket.

Tijdens de vlucht naar Bangkok weer niet geslapen. Hopen dat Jes haar vlucht heeft gehaald.

Eenmaal geland, liep ik naar de paspoortcontrole om vervolgens mijn rugzak op te halen en Jes te gaan zoeken. Voordat ik überhaupt de paspoortcontrole in mocht, werd mij gesommeerd een kaart in te vullen met mijn gegevens en de gegevens van mijn verblijfplaats in Thailand. Die laatste liet ik open, want die wist ik niet uit mijn hoofd. Jes had in haar mailbox op haar telefoon het mailtje met de bevestiging van het hostel.

"Everything must be filled in, otherwise you can't pass."
Nadat ik die mevrouw uitlegde dat ik geen internetverbinding had om het adres op te zoeken, de naam van het hostel overigens ook niet onthouden had, mijn reisgenoot het adres wel wist, maar dat ik haar kwijt was, en dat ik ook geen bereik had met mijn telefoon om haar te bellen, antwoordde de mevrouw:
"That's your problem."
"Fuck."
Een uur later zaten Jes en ik in de taxi.

BANGKOK
-----------
Bangkok is druk, vies, druk, groot, druk en het stinkt. Maar het is zéker vet om te zien. Voor maximaal 2 dagen. Daarna kun je geen tuktuk of scooter meer zien.

En voor degene die ooit nog van plan zijn naar Bangkok te gaan: Co van Kessel's fietstocht is een dikke vette aanrader.

  • 27 Oktober 2016 - 15:30

    Mary-Lou:

    Heerlijk genieten van jullie trip en ik geniet wel van jullie ervaringen en foto"s

  • 27 Oktober 2016 - 17:14

    Corné:

    Hey Anja leuke trip die je aan het maken bent. Geniet ervan. Leuk zo n reisverslag Ik heb er ook een gemaakt toen ik naar Rome fietste. Nu maanden later is het nog elke keer leuk om het no een keer te lezen. Fijn trip nog

  • 27 Oktober 2016 - 18:13

    Strale:

    Great, eindelijk iemand die harder snurkt dan ik :) Geniet!

    Liefs, pap

  • 27 Oktober 2016 - 19:50

    Janny (tante) :

    Hoi hoi ,
    Geniet ervan saampjes want de weken vliegen voorbij .

  • 27 Oktober 2016 - 19:51

    Janny (tante) :

    Hoi hoi ,
    Geniet ervan saampjes want de weken vliegen voorbij .

  • 28 Oktober 2016 - 12:14

    Joe Carpenters:

    Lekker goed begin inderdaad! Gelukkig kan het vanaf nu alleen maar leuker/beter worden ;)

    Enjoy aap! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand 2016

.

Recente Reisverslagen:

07 November 2016

Magical Pai

01 November 2016

Chiang Mai

27 Oktober 2016

Goed begin

Actief sinds 27 Okt. 2016
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 2468

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Oktober 2016 - 19 November 2016

Thailand 2016

Landen bezocht: